Minél jobban megy egy vállalkozás, annál kevesebb lesz a szabadideje. Prezentációkat kell készíteni, megbeszéléseket összehozni, időpontokat egyeztetni, árajánlatokat, üzleti leveleket kell írni.
Ellepi a papírmunka, és nem tudja, hogyan kezdjen hozzá? Helyette inkább a saját vállalkozásával, vagy a családjával foglalkozna?
Azonban, hogy a vállalkozása jól működjön, az adminisztrációt is szükséges elvégezni valakinek...
Pontosan erre való a Virtuális Irodavezetés/Asszisztencia!
A szolgáltatás előnyei:
A szolgáltatásba semmit nem kell befektetni. A Virtuális Asszisztens, VA ugyanazt a munkát végzi, mint egy alkalmazott, de egyéni vállalkozóként, saját maga fizeti a járulékokat, adót, így a megbízót nem terhelik munkáltatói kötelezettségek. Saját irodájában dolgozik, saját eszközeivel, így irodát sem kell bérelni.
A Virtuális Asszisztensnek nem kell bért fizetni, az elvégzett munkáról számlát ad Önnek, amit költségként leírhat, így az elvégzett munkáért fizet, és nem az időért. Állandó jellegű, de egyedi megbízással is dolgozik, ha szükséges titoktartási nyilatkozatot is köt.
e-mail: info(kukac)irodavezetes.hu
https://www.irodavezetes.hu